Bormarketing és értékesítés tanfolyam

10. 19. Budapest, Borkollégium

A borokról már sokat tud, de marketing, értékesítés és a piacbővítés terén van még mit tanulnia? A borszakmában tevékenykedő szakemberektől sajátítaná el a bevált gyakorlatokat?

Ha fontosnak tartja a márkaépítést, szeretné hatékonyabbá tenni a marketingkommunikációt, és a piaci jelenlétét is erősítené a borpiac meghatározó szereplőinél, akkor csatlakozzon az októbertől induló kétrészes Bormarketing és értékesítés tanfolyamokhoz együtt, vagy akár külön-külön.

1. kurzus: Bormarketing és értékesítés: A tervezés jelentősége
A tanfolyam során az alapvető marketingismeretek átadása, példák segítségével a gyakorlatban is alkalmazható megoldások bemutatása a cél, főként a borászatok, vendéglátóhelyek, kereskedések marketingtevékenységének fejlesztése érdekében.
Időpont: 2018. október 19. , november 9., 23., december 7. (9:00-16:30)
Ár: 190.000 Ft helyett 170.000 Ft
A pontos tematikáról és az előadókról tájékozódj weboldalunkon.
Részletek a tervezés jelentősége tanfolyamról

2. kurzus: Bormarketing és értékesítés: A borpiac meghatározó szereplői
A borpiaci szereplők tevékenységének és jelentőségének ismertetése, gyakorlati példák elsajátítása borászatok, vendéglátóhelyek és kereskedések részére.
Időpont: 2018. október 26. , november 16., 30., december 14. (9:00-16:30)
Ár: 215.000 Ft helyett 190.000 Ft
A pontos tematikáról és az előadókról tájékozódj weboldalunkon.
Részletek a borpiac meghatározó szereplői kurzusról

30.000 Ft-ot elengedünk a végösszegből!
Amennyiben egyidejűleg jelentkezel a Bormarketing és értékesítés: A tervezés jelentősége és A borpiac meghatározó szereplői kurzusokra is.

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *